امیدوارم خوشتون بیاد🥑💚 لایک و کامنت و فالو یادتون نره🥑💚
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
امیدوارم خوشتون بیاد🥑💚 لایک و کامنت و فالو یادتون نره🥑💚
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ج چ:بی تی اس،بلک پینک،توایس،استری کیدز،لسرافیم،اسپا،ایتزی،بیبی مانستر،جی ایدل..الانم دارم من تی اکس تی و انهیایپن میشم
میگم یه زمانی یه شایعه پخش شد که جین و جیسو دختر عمو پسر عمو ان...
اخرش چیشد؟ درست بود یا؟...
حاجی غلطه
اااااااا
خیلیم عالی👍👍😐😐😐😐😐
ج چ
بی تی اس. استری کیدز. بلک پینک. ایتزی. ایو سولوییست. کمی اکسو.
اونایی که جز کیپاپ نیستن:کاردی. اریانا. بیلی. تنتاسیون(😭😭😭) (بودم)
ار کجا میدونی جین و اون دختره فامیلن؟
جاست بی تی اس
بیتی اس
بعد بلک پینک و
استری کیدز
ج.چ:بلک پینک و بی تی اس،اسپا،ردولوت، تی اکس تی،اکسو،ایتزی،لسرافیم،بیبی مانستر،ایو(سولوئیست)،استری کیدز ، توایس ، جی ایدل و...
بله بله یه مولاتی فن رو مشاهده میکنید
ج،چ:بی تی اس، بلک پینک، استری کیدز، اکسو، ایتزی، لسرافیم، توایس🙂
همشونو دوست دارمم3>>>
منم اما فندوم اصلیم ارمیه💜⛓️
ج چ : بی تی اس ، اکسو ، تی اکس تی
🤍💜
ج چ :بی تی اس -استری کیدز -تی اکس تی - ایتزی
منم اما فندوم اصلیم آرمیه💜⛓️
من فندوم اصلیم ارمی استیه